Detailed Notes on نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

اما ثبت نام در کاگزاری های معتبر ایرانی نیازمند انجام احراز هویت می باشد . 

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

به‌دلیل تحریم‌ها، اغلب اوقات احراز هویت با پاسپورت ایرانی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. نحوه انجام احراز هویت در سایتی که شما انتخاب می‌کنید، به‌طور کامل توضیح داده شده است.

دوره‌ی جامع غیرحضوری صفر تا صد ارزهای دیجیتال، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و آشنایی با ماینینگ

هر صرافی معمولا یک سری ارز دیجیتال را لیست می‌کند که البته ممکن است در طول زمان ارزهای بیشتری را نیز لیست کند، لیست کردن ارز دیجیتال در صرافی به این معناست که آن صرافی ارز دیجیتال مورد نظر را دارد.

جهت افزایش سطح امنیت حساب کاربری لازم است کد دو عاملی گوگل در نوبیتکس را فعال نمایید.

برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

معمولا کسانی که قصد سرمایه‌ گذاری بلند مدت را آموزش خرید ارز دیجیتال دارند باید توجه ویژه‌ای به تحلیل بنیادی رمزارز داشته باشند.

خانواده ازدواج طلاق مهریه نفقه حضانت سایر موضوعات خانواده عقود و قراردادها بیع اجاره رهن وقف ضمان سایر عقود حقوقی مالکیت ارث وصیت سایر موضوعات حقوقی کیفری سرقت قتل ضرب و جرح رابطه نامشروع کلاهبرداری خیانت در امانت جعل جرایم رایانه ای سایر موضوعات کیفری تجاری شرکت ها اسناد تجاری ورشکستگی سایر موضوعات تجاری آیین دادرسی آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی کیفری ادله اثبات دعوی آشنایی با مراجع دادگستری آشنایی با مراجع قضایی آشنایی با مراجع غیر قضایی انواع اوراق قضایی

معاملات آتی: امکان شرط‌بندی روی آینده قیمت ارزهای دیجیتال با استفاده از قراردادهای آتی در بایننس وجود دارد که البته مثل مارجین ریسک آن بسیار بالا است.

برای خرید و فروش بیت کوین روش های متفاوتی وجود دارد که افراد با توجه به شرایط خود و همچنین نوع هدف معاملاتی که دارند می توانند هر یک از این روش ها را انتخاب و مورد استفاده قرارا دهند .

به صندوق ایمیل خود بروید و در ایمیلی که برایتان ارسال شده است، روی لینک تأیید کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page